luni, 23 noiembrie 2009

pregatiri pentru DESIGN30+




























































































Idea expozitiei a venit in partea lui Hutira Peter si prima intalnire pe aceasta tema am avut-o pe 2 august. De atunci am reusit sa cooptam 16, mai tarziu 12 si apoi 13 colegi cu care sa ne prezentam unui public mai larg din Baia Mare. In mod miraculos, sala de expozitie a fost super ieftina 200 lei/2 saptamani, asa ca restul de bani obtinut din sponsorizari au plecat spre realizarea cataloagelor, invitatiilor, plata omului de paza, asigurarea serviciilor de catering, printurile afiselor si panourilor.
M-am ocupat de crearea naming-ului si al logotipului manifestarii iar ca o consecinta directa. am asigurat si conceptul catalogului, afiselor, invitatiilor, pliantului cu lista designerilor si al panourilor de prezentare. Ca de obicei, cateva nume si informatii au fost denaturate din cauza presiunii de finalizare pe ultima 100 de metri.
Geneza numelui DESIGN30+, provine din acumulara a 30 de ani din momentul in care a fost repartizat in Baia Mare un prim absolvent al unei facultati de design, Hutira Peter. PLUS-ul e incarcat de semnificatia receptarii pozitive si al perpetuarii atat a manifstarii cat si a cresterii numarului de participanti.
Am avut un feed-back pozitiv si din Cluj Napoca, de la colegul Gabriel Padureanu care ne-a ajutat sa amplasam afisele si la rectorat dar si la sectia de design.












Curatori ai expozitiei Hutira Peter, Caita Mirel si cu mine.

Niciun comentariu: