joi, 5 februarie 2009

petrecere pentru periat patronu'


...iar ei s-au unit "in cuget si simtire" sa produca un chef tematic in care sa-l maguleasca pe atotputernicul stapan-patron si sa se gudure in jurul lui facand frumos, ca nu cumva omu' sa-si ia jucaria si sa plece in China. Un fel de cantarea romaniei.

Au ajuns la mine si neaparat au dorit caricaturi cu echipa avand tematica copiata din BD-urile western...hm, hmm, ce caricaturi sa le mai fac de vreme ce le-am vazut fotografiile ? Eh, hai sa-i dau drumul. Pe masura ce m-am implicat a inceput sa iasa la iveala rezolvarea povestii si rezultatul final a fost unul excelent. Chiar m-am distrat si mi-a placut lucrarea in toata stupizenia ei. Era haios cum big bossul, un batranel cam neconvingator, a devenit elementul central, soarele firmei si s-a metamorfozat in tanarul si puternicul Lucky Luke. Puahh !

E clar ca spre final, omuletii cu lucrarea au tabarat pe mine sa-mi toace nervii cu pretentii aberante de parca nu m-as fi incadrat in deadline. Tipic micutilor angajati corporatisti.

Pana la urma a fost gata si au plecat cu lucrarea de parca i-as fi injurat de mama. Chiar imi pare rau ca nu am facut-o.

Mari boieri dom'le. Numa' figuri in cap.

Niciun comentariu: